Renovering/Julmys

De senaste veckorna har lägenheten varit smärre kaos. Nytt golv på mitt rum, och ett fräscht badrum. Skönt att det är över. Och tack SIRA-skolan, för att jag kommer att få känna mig som en kung den resterade tiden. Lägenheten har fått julprägel också. Jag är en stolt kreatör av den hemma-snickrade julgranen, vi har en julkrubbeutställning i fönstret och jag har själv köpt en specialkrubba, som är sorglig, men sann.

1 Korintierbrevet 1:3

Nåd och frid från Gud, vår fader, och herren Jesus Kristus.

—————————————————————————————————————————————————-

The last weeks have been chaos in the apartment. New floor and nice new bathroom in my room. Thank God that the renovation is over. And thank you SIRA-school, that I will live like a king now a days. The apartment is decorated in a Christmas feeling. I am a proud designer of the home-made Christmas tree, a we have a ”Nativity Scene” – collection in our living room. And I have actually bought a special one, which is sad but true.

1 Corinthians

Grace and peace to you from God our Father and the Lord Jesus Christ.

Kategorier: Uncategorized | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Lämna en kommentar

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.